Дистанційне навчання на пріод карантину 12.03-11.04.2020
Якщо бажаєте дізнатись особисто оцінку
або з інших питань, пишіть на адресу
Innahohlova300@gmail.com
Обов'язково вказуйте тему, прізвище, ім'я та клас
Увага!
Творче завдання (виконують за бажанням).
Створити презентацію до 10 слайдів можна додавати коротке відео+ буклет (САМОСТІЙНО!) на одну з тем:
1) Клонування організмів
2) Нанотехнології в біології
3) Трансгенні організми: за і проти
До 12 травня 15:00 надіслати роботи на пошту.
VІІІ тиждень
Тема№ 8: . Сучасна біотехнологія та її основні напрямки. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології
1) Опрацюйте текст підручника параграф 51-52
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відео:
* біологічна небезпека
* біологічний захист
* біологічна безпека
3) Детально опрацюйте таблицю Джерела біологічної небезпеки. ст. 193 підручника
Опрацюйте визначення.
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Биологическое оружие - бомба замедленного действия - https://www.youtube.com/watch?v=4xvRcLbq5E4
05 травня 2020 року з 09:00 до 09:30 виконай завдання тесту контрольна робота за тему. (параграф 44-52)
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
VІІ тиждень
Тема№ 7: . Сучасна біотехнологія та її основні напрямки. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології
1) Опрацюйте текст підручника параграф 50
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відео:
* біотехнологія
* трансплантація
3) Детально опрацюйте мал. 50.2 Галузі застосування біотехнології ст. 189 підручника
Опрацюйте проект "Біотехнології" Переглянути проект
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Научные открытия 21 века - https://www.youtube.com/watch?v=gELy3bDh5dc
28 квітня 2020 року з 9:00 до 9:30 виконай завдання тесту
Наступні завдання будуть опубліковані 4 травня. Слідкуйте!
VІ тиждень
Тема№ 6: . Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 48-49
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відео:
* Клітинна інженерія
* клон
* генетична (генна) інженерія
* Генетично модифіковані організми
3) Детально опрацюйте мал. 49.3Схема виробництва інсуліну ст. 186 підручника
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
(повторення) Методи і завдання селекції. Лектор Задорожній К.М. - https://www.youtube.com/watch?v=T8Vouz8RKpo&fbclid=IwAR0_4OYBh7jojn8w8Gj76wDjXtbc6fka_LIqRu1cbrreDum4sRxuWGuED_U
ГМО добре чи погано - https://www.youtube.com/watch?v=Incfw_FMviM
Що таке Стовбурові клітини - https://www.youtube.com/watch?v=71B7um1z4r8
10 животных которые создалиученые - https://www.youtube.com/watch?v=_gDiOUalr3U
22 квітня 2020 року з 12:00 до 12:30 виконай завдання тесту
Наступні завдання будуть опубліковані 27 квітня. Слідкуйте!
__________________________________________________________
VІ тиждень
Тема№ 6: . Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 48-49
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відео:
* Клітинна інженерія
* клон
* генетична (генна) інженерія
* Генетично модифіковані організми
3) Детально опрацюйте мал. 49.3Схема виробництва інсуліну ст. 186 підручника
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
(повторення) Методи і завдання селекції. Лектор Задорожній К.М. - https://www.youtube.com/watch?v=T8Vouz8RKpo&fbclid=IwAR0_4OYBh7jojn8w8Gj76wDjXtbc6fka_LIqRu1cbrreDum4sRxuWGuED_U
ГМО добре чи погано - https://www.youtube.com/watch?v=Incfw_FMviM
Що таке Стовбурові клітини - https://www.youtube.com/watch?v=71B7um1z4r8
10 животных которые создалиученые - https://www.youtube.com/watch?v=_gDiOUalr3U
22 квітня 2020 року з 12:00 до 12:30 виконай завдання тесту
Наступні завдання будуть опубліковані 27 квітня. Слідкуйте!
__________________________________________________________
V тиждень
Тема№ 5: . Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 46-47
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відео:
* гетерозис
* одомашнення
* Форми гетерозису
1) репродуктивний
2) соматичний
3) адаптивний
3) Детально опрацюйте таблицю "Основні центри походження культурних рослин" (підручник ст. 178) та малюнок 47.5 Центри походження домашніх тварин (підручник ст. 179)
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Гетерозис - що це? - https://www.youtube.com/watch?v=_k6xjCZszIk
Генетика и селекция: Закон Вавилова - https://www.youtube.com/watch?v=x2iTOO3wEqg
Закон гомологических рядов - https://www.youtube.com/watch?v=oHkyy7YJYFw
Убитые СталиномиВавилов Н.І. - https://www.youtube.com/watch?v=x2iTOO3wEqg
17 квітня 2020 року з 12:45 до 13:15 виконай завдання тесту
Пройти тест
Наступні завдання будуть опубліковані 22 квітня. Слідкуйте!
__________________________________________________________
Селекція. Методи селекції - https://www.youtube.com/watch?v=L8pLIjBy_ug
ІV тиждень
Тема№ 4: . Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів. Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 44-45
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* селекція
* сорт
*порода
* штам
3) Запишіть в зошит
Методи селекції:
1. штучний добір
2. штучний мутагенез
3. Гібридизація (схрещування)
4. Методи клітинної та генної інженерії
Форми гібридизації
1. споріднене схрещування (інбридінг)
2. неспоріднене схрещування (аутбридінг)
3. віддалена гібридизація (міжвидове схрещування)
4. Гіібридизація соматичних клітин
3. Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Основні досягненння селекції - https://www.youtube.com/watch?v=hOhYJ7d-Mhw&t=773s
13 квітня 2020 року з 12:00 до 13:00 виконай завдання тесту
Пройти тест І варіант
Пройти тест ІІ варіант
Наступні завдання будуть опубліковані 13 квітня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
____________________________________________________
ІІІ тиждень
Тема№ 3: . Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля
1) Опрацюйте текст підручника параграф 43
2) Запишіть в зошит визначення:
* екологічне мислення
3. Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
https://www.youtube.com/watch?v=u0l4iUqBSBU Екологічне мислення — ознака цивілізованої людини
У Кенії ввели найсуворіший у світі закон проти забруднення довкілля пластиковим лахміттям - https://www.youtube.com/watch?v=rszp3FNdCUI
Екологічні проблеми [ України ] - https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo
СВІДОМО ПРО: сортування сміття - https://www.youtube.com/watch?v=idMPy4WgM80
Найбільш забруднена річка в світі Читарум - https://www.youtube.com/watch?v=1VGc_x7e0dk
ОГРОМНОЕ тихоокеанское мусорное пятно - https://www.youtube.com/watch?v=mQnSBlOvLJs
7 квітня 2020 року з 12:00 до 13:00 виконай завдання тесту
Наступні завдання будуть опубліковані 8 квітня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
_______________________________________________________З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
ІІ тиждень
Сталий розвиток у формулюванні ООН - це розвиток суспільства, що дозволяє задовольняти потреби нинішнього покоління, не наносячи при цьому шкоди можливостям майбутніх поколінь для задоволення їх власних потреб.
Перша конференція ООН з навколишнього середовища відбулась у Стокгольмі (1972). На ній зазначено зв'язок економічного і соціального розвитку з проблемами навколишнього середовища.
Наступні завдання будуть опубліковані 30 березня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
_______________________________________________________
Тема№ 2: .Концепція сталого розвитку та її значення.Природокористування в контексті сталого розвитку
1) Опрацюйте текст підручника параграф 42
2) Прочитати текст та перепишіть в зошит
Поява терміну "Сталий розвиток". У 1987 році прем'єр-міністр Норвегії Гру Харлем Брундланд сформулювала поняття "sustainable development" (сталий розвиток) в звіті "Наше спільне майбутнє"Сталий розвиток у формулюванні ООН - це розвиток суспільства, що дозволяє задовольняти потреби нинішнього покоління, не наносячи при цьому шкоди можливостям майбутніх поколінь для задоволення їх власних потреб.
Перша конференція ООН з навколишнього середовища відбулась у Стокгольмі (1972). На ній зазначено зв'язок економічного і соціального розвитку з проблемами навколишнього середовища.
3)Перегляньте та опрацюйте відео
https://www.youtube.com/watch?v=mz9cYFWMObM - цілі сталого розвитку
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
_______________________________________________________
І тиждень
Тема№ 1: Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як ннеобхідна умова умова стабільності біосфери. Екологічна політика в Україні: природоохоронне законодавство України, міждержавні угоди.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 40-41
2) Запишіть в зошит визначення:
* інтродукція
* акліматизація
* реакліматизація
* природоохоронна територія
3) Опраційте презентацію "Біорізноманіття" презентація " біорізноманіття"
4) Прочитати текст
Охорона природи – це система заходів, що здійснюється з метою збереження, розумного використання і відтворення природних ресурсів.
Основні форми охорони природи:
- Створення Червоної книги;
- Створення заповідних територій;
- Створення природоохоронного законодавства (закон «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про тваринний світ», «Водний кодекс України», «Лісовий кодекс України»)
Червона книга України – це список видів рослин і тварин, які перебувають під загрозою зникнення на території України.
В 1948 році вчені всього світу створили Міжнародний союз охорони природи. За його завданням зоологи, ботаніки, екологи вивчали рідкісні або зникаючі види рослин і тварин, які потребують негайної допомоги. Зібрану інформацію надрукували у вигляді списків під назвою „Червона книга фактів”. Це і була перша Червона книга.
В 1966 році була видана Міжнародна Червона книга.
В Україні перше видання Червоної книги вийшло в 1980 році.
У 2009 році до третього видання Червоної книги України занесено 542 види тварин, 826 видів рослин і грибів.
Види рослин, тварин та грибів Червоної книги України, залежно від стану та ступеня загрози зникнення, поділяють на сім категорій:
1) Зниклі;
2) Зникаючі;
3) Вразливі;
4) Рідкісні;
5) Невизначені;
6) Недостатньо відомі;
7) Відновлені
5) Запишіть в зошит:
* види природоохоронних територій України
* перерахуйте біосферні заповідники
Для учнів що здають ЗНО:
Опрацювати підручник Остапченко Л.І. параграф 47-48
Наступні завдання будуть опубліковані 23 березня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.