Дистанційне навчання на пріод карантину 12.03-22.05.2020
Якщо бажаєте дізнатись особисто оцінку
або з інших питань,
пишіть на адресу
Innahohlova300@gmail.com
Обов'язково вказуйте тему, прізвище, ім'я та клас
ХІ тиждень
Тема № 11: Узагальнювальне повторення
Теми які ми повинні були вивчити у 6 класі, всі вже опрацювали. Тепер я вам рекомендую повторити матеріал ІІ семестру виконуючи тренувальні вправи. На цій платформі ви можете самі обирати метод повторення.
Атмосфера (узагальнення) - Пройти тренування
Океан (визначення) - Пройти тренування
Океани та моря (номенклатура) - Пройти тренування
Води суходолу (визначення) - Пройти тренування
Річки та озера (номенклатура) - пройти тренування
Біосфера та грунти (визначення) - Пройти тренування
Держави світу (столиці) - Пройти тренування
Бажаю всім успіху!
_______________________________________________________________
Атмосфера (узагальнення) - Пройти тренування
Океан (визначення) - Пройти тренування
Океани та моря (номенклатура) - Пройти тренування
Води суходолу (визначення) - Пройти тренування
Річки та озера (номенклатура) - пройти тренування
Біосфера та грунти (визначення) - Пройти тренування
Держави світу (столиці) - Пройти тренування
Бажаю всім успіху!
_______________________________________________________________
Х тиждень
Тема № 10: Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 62. Повторіть параграф 54-61
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоуроки:
* екологічна проблема
3) Розгляньте малюнок
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Забруднення довкілля - https://www.youtube.com/watch?v=4eNtC0qQM6U
"Пластиковий" океан - https://www.youtube.com/watch?v=AnxgFuYdU5U
У Тихому океані виявили науковці виявили сміттєвий океан - https://www.youtube.com/watch?v=6a-2T1YL7KA
6) Виконайте тести за тему 21 травня 2020 11:00-11:30
(на цьому тижні 1 тест) Пройти тест
__________________________________________________________
ІХ тиждень
Тема № 9: Найбільші за площею та чисельність населення держави світу. Держави-сусіди України на політичній карті.
Практична робота №8 Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.
Практична робота №8 Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 61
2) Запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоуроки:
* Держава
* Політична карта
3) Розгляньте малюнок
Виконай те тренувальну вправу "Держави та їх столиці" - ПОЧАТИ ВПРАВУ
Знайдіть кожну державу та столицю на карті в атласі
5) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Держави світу - https://www.youtube.com/watch?v=0TBIVhjjlYs
10 Найбільших держав світу - https://www.youtube.com/watch?v=WSk6-PaQZ1g
10 самих маленьких держав світу - https://www.youtube.com/watch?v=6r2Gr8pPBu0
6) Виконайте тести 14 травня 2020 11:00-11:30
(на цьому тижні 1 тест) Пройти тест
_____________________________________________________________
VІІІ тиждень
Тема№ 8: Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Раси.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 59-60 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
Запишіть у зошит визначення:
* густота населення
* людські раси
Розгляньте малюнок
Записати в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
Виконайте завдання рубрики "Шукайте в інтернеті" підручник сторінка 235.
За отриманими даними розрахуйте середню густоту населення в світі. (формула в підручнику)
3) Перегляньте відео-урок:
Кількість і розміщення населення на землі - https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0
Людські раси - https://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkc
Кількість і розміщення населення на землі - https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0
Людські раси - https://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkc
Наступні завдання будуть опубліковані 12 травня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
__________________________________________________________
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
__________________________________________________________
VІІ тиждень
Тема№ 7: Природні зони Землі, їх особливості
1) Опрацюйте текст підручника параграф 58 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
Запишіть у зошит визначення:
* природна зона
3) Перегляньте відео-урок:
Географічні пояси та природні зони Землі - https://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTA
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Мой путеводитель Кировоградщина - https://www.youtube.com/watch?v=6PuIrtHJdQ0&t=156s
Географічні пояси та природні зони Землі - https://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTA
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Мой путеводитель Кировоградщина - https://www.youtube.com/watch?v=6PuIrtHJdQ0&t=156s
Наступні завдання будуть опубліковані 5 травня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
__________________________________________________________
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
__________________________________________________________
VІ тиждень
Тема№ 6.1: Природні комплексиі.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 56 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* природний комплекс (ландшафт)
5) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Природні комплекси (відеоурок) - https://www.youtube.com/watch?v=XakMx2YiEeI&t=179s
Тема№ 6.2: Ґеографічна оболонка
1) Опрацюйте текст підручника параграф 57 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* географічна оболонка
* широтна зональність
* висотна поясність
3) Опрацюйте підручник Мал.265 Складові географічної оболонки (сторінка 221)
Мал.267 Висотна поясність (сторінка 226)
4) Опрацюйте малюнок
3) Опрацюйте підручник Мал.265 Складові географічної оболонки (сторінка 221)
Мал.267 Висотна поясність (сторінка 226)
4) Опрацюйте малюнок
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Географічна оболонка (відеоурок) - https://www.youtube.com/watch?v=xhhI25Wc7EM&t=49s
23 квітня 2020 року 11:00-11:30 кожен учень повинен виконати тест онлайн. Пройти тест
______________________________________________
V тиждень
Тема№ 5.1: Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 54 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* біосфера
* рослинність
* тваринний світ
3) Запишіть в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
3) Запишіть в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
Тема№ 5.2: Ґрунти. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 55 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* грунт
* грунтовий покрив
* родючість
3) Запишіть в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
3) Запишіть в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
що трапляється з грунтом? - https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8
Наступні завдання будуть опубліковані 22 квітня. Слідкуйте!
____________________________________________________
IV тиждень
Тема№ 4.1: Льодовики - багаторічні природні скупчення льоду.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 52 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* льодовик
* снігова лінія
* айсберг
* морена
* багаторічна мерзлота
Відеоурок льодовики та багаторічна мерзлота - https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU
* морена
* багаторічна мерзлота
Відеоурок льодовики та багаторічна мерзлота - https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU
3) Запишіть в зошит
Типи льодовиків
1) Гірські
а) Вершин
б) Долинні
2) Покривні
а) льодовикові куполи
б) щит
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
"Пісня" льодовика - https://www.youtube.com/watch?v=beCRCd3z2r0
Тема№ 4.2: Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні та мінеральні води.
1) Опрацюйте текст підручника параграф 53 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) запишіть в зошит визначення використовуючи підручник та відеоурок:
* підземні води
* джерело
* печера
* мінеральні води
* термальні води
* гейзери
Відеоурок "Підземні води. Мінеральні та термальні води." - https://www.youtube.com/watch?v=C2ad0B4995E
3) Запишіть в зошит
Види гірських порід залежно від пропускної здатності води
* мінеральні води
* термальні води
* гейзери
Відеоурок "Підземні води. Мінеральні та термальні води." - https://www.youtube.com/watch?v=C2ad0B4995E
3) Запишіть в зошит
Водопроникні
|
Водотривкі
|
здатні пропускати воду
|
майже не пропускають воду
|
4) Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
Ісландія - країна гейзерів та термальних джерел - https://www.youtube.com/watch?v=WXKpWeX6Z84
Підготуйтеся до підсумкового опитування за темою «Гідросфера». підручника параграф 41-53 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
Дата проведення 17 квітня 9:00-15:00 Пройти тест
Звертаю Вашу увагу, що всі завдання Практичної роботи № 6 вже повинні бути виконані. На контурній карті зроблені всі необхідні позначення номенклатури. На останньому уроці я пояснювала як потрібно працювати. Якщо є питання, звертайтесь..
Фото виконаних сторінок Практичної роботи надсилайте мені на пошту до 17 квітня 18:00
________________________________________________________________
ІІІ тиждень
Тема№ 3: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водотоки та водойми
1) Опрацюйте текст підручника параграф 50-51 (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
2) Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW-VIniqLFu8Ib33kmGXc5oQckyJ1aNcmogL7cFX_ARPlWCAK5e1vJEo Болото - що це?
3) Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
4) Запишіть в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
5) Доповніть таблицю у зошиті, користуючись текстом підручника.
Типи боліт
Типи боліт
|
Характеристика
|
Верхові
| |
Низинні
| |
Перехідні
|
поєднують характеристики верхових та низинних боліт
|
6) Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. Позначте їх на контурній карті ( де позначали водні об’єкти)
7) . Запишіть у зошит визначення «штучні водойми», «канал», «ставок», «водосховище».
8. Запишіть у зошит
Штучні водойми та водотоки
1. Штучні водотоки
а) Канали
* зрошувальні
* осушувальні
* судноплавні
2. Штучні водойми
а) ставки
б) водосховища
9. Пригадайте позначення каналів на карті. Знайдіть на карті світу найбільші судноплавні канали світу: Панамський та Суецький, а на карті України – найдовший у Європі Північнокримський канал.
10. Перегляньте цікаві відео ( за бажанням, але це цікаво):
https://www.youtube.com/watch?v=lDe8jEiEPX0 - Они живут посреди самого большого болота Африки. Нилоты на болоте Судд (російська мова)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ - Жизнь на болоте
https://www.youtube.com/watch?v=ebJ3Y3BTXCY - створення Кременчуцького водосховища
До 7 квітня 2020 року кожен учень повинен виконати тест онлайн. Пройти тест
Увага!!!
6 квітня 2020 року всі хто не виконали тест №1 на тему "Річки. Озера" мають можливість з 9:00 до 18:00 виконати завдання.З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
_____________________________________________________________
ІІ тиждень
Тема 2.1 «Робота і характер течії річок»
Доброго дня, шановні шестикласники! Оскільки карантин, то ми продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Отож, пропоную вам сьогодні заняття на тему, що зазначена вище. Для продуктивної роботи нам необхідні: підручник, атлас, зашит для практичних робіт (контурна карта), робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаю вам успіхів!
Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відео-урок згідно цієї теми:
https://www.youtube.com/watch?v=QEBHTJGKew4 - Живлення, водний режим, робота річок
2. Опрацюйте параграф 48 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
3. Виконайте запис у зошиті
Робота річок:
а) Руйнівна або річкова ерозія (утворюються пороги, водоспади, каньйони)
б) Транспортна ( зруйновані матеріали річки можуть переноситися на значні відстані)
в) Творча (у гирлах річок можуть утворюватися дельти)
4. Запишіть в зошит визначення:
* пороги
* водоспад
* каньйон
* дельта
5. Дайте характеристику видів річок за характером течії (3-4 речення)
а) Рівнинні річки
б) Гірські річки
6. Позначте на контурній карті водоспади: Ніагарський, Вікторія, Анхель. УВАГА! Позначаємо на тій же сторінці контурної карти, де позначали моря, затоки, протоки, річки і т. д.
7. Пройдіть тренувальне тестування з номенклатури "Океани. Моря" - https://quizlet.com/_7vxonz?x=1qqt&i=2m5z89
Кожен із об'єктів обов'язково знайдіть на карті в атласі!!!
Успіхів вам, шестикласники! Сподіваюсь, що ви отримали нові знання і задоволення від такої роботи!
_____________________________________________________
Тема 2.2 «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Практична робота № 6 (продовження) «Позначення на контурній карті назв озер».
Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відео згідно цієї теми:
https://www.youtube.com/watch?v=NwPGgC3Xv0I - Дивовижні озера світу
2. Опрацюйте параграф 49 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
3. Записати в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
4. Випишіть у зошит визначення поняття «озеро».
Наступні завдання будуть опубліковані 30 березня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
_______________________________________________________________
3. Записати в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
4. Випишіть у зошит визначення поняття «озеро».
5. Знайдіть на карті півкуль в атласі ст.. 16-17 озера Байкал (Євразія) та Ейр (Австралія). Чим вони відрізняються? Чому вони мають різне забарвлення?
(Запишіть у зошит 3-4 речення)
6. Перегляньте відео за посиланням. Випишіть у зошит назви озер, що зустрічаються у відео і спробуйте за допомогою тексту підручника визначити тип походження їх озерних улоговин.
https://www.youtube.com/watch?v=1 - 10 найбільших озер світу
До 27 березня 2020 року кожен учень повинен виконати тест онлайн. Пройти тест
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.
_______________________________________________________________
І тиждень
Тема№ 1: Життя в океанах і морях.
Води суходолу - поверхневі та підземні.
Річка: річкова система, басейн річки,річкова долина
1) Опрацюйте текст підручника параграф 45-47
2) Запамятайте визначення (за бажанням запишіть в зошит) :
* планктон
* нектон
* бентос
*річка
* витік
* гирло
* річкова долина
* русло
* заплава
*притока
* річкова система
* річковий басейн
* вододіл
* повінь
* межень
* льодостав
* паводок
* джерела живлення річок (перерахуйте)
3) Записати в зошит з підручника "Рекорди світу людей і природи"
4) перегляньте відео "Чому річки звивисті"
https://www.youtube.com/watch?v=pOb-f0YcH90 - чому річки звивисті
5) щоб переконатись що ви все вірно запамятали, перегляньте відео "Елементи річки та річкової долини
https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 - елементи річки та річкової долини (без звуку)
Для учнів що були відсутні на останньому уроці:
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте параграфи підручника 43-44
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
1. Перечитайте параграфи підручника 43-44
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
3. Позначте на контурній карті зашита для практичних робіт:
Океани, теплі течії: Гольфстрім (найпотужніша тепла течія світу), Куросіо, Північноатлантична; холодні течії: Течія Західних вітрів (найпотужніша холодна течія та єдина, яка проходить через усю Землю), Перуанська (Гумбольдта), Бенгельська.
Для повторення правил підпису географічних об'єктів перегляньте фільм. "Як правильно виконувати практичну роботу на контурній карті"
https://www.youtube.com/watch?v=6KJqJrOWEK4&feature=youtu.be - Як правильно виконувати практичну роботу на контурній карті"
Теплі течії позначаємо червоною ручкою (олівцем), холодні – синьою. Обов'язково вказуємо їх напрямок.
4. Дайте письмову відповідь на питання (2-3 речення):
а) Чому Перуанську течію з температурою води +22°С вважають холодною, а Північноатлантичну з температурою +2°С – теплою.
б) Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію вважають обігрівачами Європи?
в) Як течії впливають на клімат материків?
б) Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію вважають обігрівачами Європи?
в) Як течії впливають на клімат материків?
Наступні завдання будуть опубліковані 23 березня. Слідкуйте!
З повагою Хохлова Інна Миколаївна.